Laatste uurtjes

24 april 2017 - Nijmegen, Nederland

Hallo mensen,

Hier ben ik dan weer met een blog. Ik wil jullie alvast waarschuwen mijn blogs zullen nooit perfect nederlands geschreven zijn. Alvast mijn excuses hiervoor hahah

Terwijl ik mij eventjes afzonder op mijn kamer ontvang ik alle lieve berichtjes van jullie. Het geeft mij moed en het motiveerd mij. allen bedankt hiervoor.

Ik heb er onwijs veel zjn in! Maar jo wat vind ik het spannend. Hoe dichter bij het komt de spannender. Laten we het "gezonden spanning" noemen. Ik kijk er naar uit om over elf uur het vliegtuig in te stappen.

Terwijl ik dit schrijf komt mama binnen en geeft me een knuffel omdat ze alvast gaat slapen. Terwijl ze de trap op loopt schreeuwt ze nog een keer achterom: "Ik vind het maar niks dat je zo ver weg gaat". Hahaha tja ook dat hoort erbij.

Ik heb mijn tassen ingepakt, als ik oma mag geloven kom ik terug met een boggel en zo voelt het ook hahah. alles zit erin. Denk ik?? Toch??

Achja het paspoort heb ik dus dat komt goed.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle donaties wij hebben tot nu toe een prachtig bedrag van 1700 euro opgehaald. Hiermee gaan wij de mensen daar zo goed mogelijk prpberen te helpen en te ondersteunen.

Zoals ik deze blog begon, schrijven is niet mijn sterkste punt. Maar gelukkig gaat dat nederlands in malawi niet voor problemen zorgen.

Ik hou jullie op de hoogte van alles wat er gaat gebeuren.

Groetjes

Noah Dekker
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Emma:
    24 april 2017
    Hi Noah, nogmaals, geniet van jullie avontuur. Je schrijft leuk, gezellig en spontaan, precies zoals je bent. Ik verheug me al op alle verhalen die je nog gaat schrijven over jullie grote avontuur, en laat je door punten, komma's d, t, g of ch, nooit weerhouden om te schrijven.

Veel Plezier,
    Emma en Roy
  2. Marcel en Annemiek Tax:
    24 april 2017
    Noah, mooi bedrag! Besteed het goed; maar dat zal vast goedkomen. Goede reis en een fijne stage toegewenst! Marcel en Annemiek Tax
  3. Rachel woodhall:
    24 april 2017
    Niet te zenuwachtig worden pikkie, komt allemaal goed!!
  4. Lian Franken:
    Ik ben trots op je:)
  5. Annemijn:
    24 april 2017
    Veel plezier Noah, en een goede reis alvast!!
  6. Sandra Verwaaijen:
    25 april 2017
    Noah je schrijft precies zoals je bent spontaan en oprecht vooral blijven doen, de reactie van mama snap ik helemaal en dat het spannend is ook. Pas goed op elkaar en een goede reis xxx
  7. Diba R.:
    25 april 2017
    Hey Noah.. Leuk geschreven !
    Succes en vergeet niet te genieten van al het mooiiiiss wat Malawi heeft te bieden..
    Take it inn ... vind het zo spannend !
    Groetjes aan Lian
  8. Bjørn:
    5 mei 2017
    Jullie zijn allemaal toppers!!!