Het is bijna zover!!

9 april 2017 - Nijmegen, Nederland

Hallo allemaal,

Het duurt niet lang meer!!
op 25 april gaat het dan echt gebeuren, samen met 6 andere verpleegkunde studenten ga ik 3 maanden stage lopen in het Trinity Hospital in Muona. Muona is een klein dorpje in het Afrikaanse land Malawi.

Ik ga naar het Trinity hospital in het dorpje genaamd Muona. Helemaal in het zuiden van Malawi ligt het Trinity Hospital. Het ziekenhuis ligt erg afgelegen. De dichtstbijzijnde stad, Blantyre, is 70 km verderop, met alleen een zandweg als verbinding. Het ziekenhuis heeft 200 bedden en er werken ongeveer 150 mensen.

Wij willen het Trinity hospital waar wij stage gaan lopen graag helpen door wat nieuwe voorzieningen aan te schaffen. Hierbij moet u denken aan kleine dingen die in Nederland vanzelfsprekend zijn maar die ze daar niet kunnen veroorloven. Bijvoorbeeld: gordijnen voor privacy, verpleegtechnische hulpmiddelen,
Hierbij vragen wij om jullie hulp door middel van een financiële bijdrage.
Alle kleine beetjes helpen en zijn welkom! Doneren kan door uw bijdrage over te maken naar het onderstaande rekeningnummer:

NL04ABNA0481233784
E. Roerdink: met graag als omschrijving donatie Malawi.

Mochten jullie nou op de hoogte willen blijven van mijn mooie, heftige maar vooral leerzame ervaringen. laat dan onder in de reacties je mail adres achter.

Ik hoop dat jullie er net zoveel naar uitkijken als dat ik dat doe.

Dankjewel

Noah Dekker

1. Reislogger:
    8 april 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lian Franken:
    9 april 2017
    Ik heb er heel veel zin in!! xxx
  3. Sandra Verwaaijen:
    9 april 2017
    Ben zeer benieuwd naar jullie mooie verhalen
  4. Patricia Huijink:
    9 april 2017
    Wat een geweldige ervaring! Lieverd ik wens je een hele super goede leerzame tijd daar! Geniet van alle momenten daar!
    En uiteraard lees ik graag je verslag!
  5. Kees Rodewijk:
    9 april 2017
    Ha Noah, wat een mooi avontuur gaan jullie tegemoet! Wij wensen jou/jullie een prachtige leerzame tijd! En natuurlijk erg leuk als je deze avonturen met ons wil delen! Liefs van ons
  6. OmeJacques:
    9 april 2017
    Ongetwijfeld wordt dit 'n geweldig avontuur. Ik wens je 'n goede reis, 'n succesvolle tijd daarginds, maar ook 'n behouden thuiskomst.
    We gaan je zien.
  7. Mieke vGils:
    9 april 2017
    Spannenddd,wordt vast een mooie ervaring.Leuk om je verhalen te lezen.
  8. Jon:
    9 april 2017
    Natuurlijk ga ik mijn grote vriend volgen. Ik wens je een super leerzame en inspirerende reis/ervaring toe. Mooi dat je dit, voor de mensen daar, wil betekenen. kijk nu al uit naar je verhalen. Bon voyage.
  9. Jacques en Angela:
    9 april 2017
    Natuurlijk zijn wij benieuwd naar je avontuur en je mooie verhalen. Succes
  10. Robert Heijnen:
    9 april 2017
    Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat in Malawi !
  11. Gitty:
    Ik volg je graag
  12. Gitty:
    Ik volg je graag
  13. Emma:
    9 april 2017
    Heel veel plezier op jullie avontuur, het lijkt me een geweldige mooie ervaring ik kijk uit naar je verslagen.
  14. Kees Rodewijk:
    10 april 2017
    Heel veel succes daar in het verre en droge Malawi. Jullie leveren vooraf al een prestatie! Top!
    Groetjes van de Rodewijkies uit Spijkenisse
  15. Amber:
    Super vet noah!!!
  16. Joshua Dekker:
    11 april 2017
    Of je nou de hamburgers omdraait bij de MacDonalds, de schappen vult bij de Lidl of de mensen in Malawi helpt, trots ben ik sowieso op je. Maarrrr.... dit is natuurlijk wel extra tof he ouwe. Kijk wel uit dat je hobby's je hobby blijven a.u.b. xxx
  17. Angelique:
    Ik volg je ook graag!
  18. Jon:
    16 april 2017
    Natuurlijk volg ik je bij alles wat je doet in je leven, bij aanvang dichtbij en nu steeds wat verder weg. Ik vind het mooi om te mogen aanschouwen hoe bevlogen en gedreven je bent om naar Malawi te gaan. Ik hoop dat je veel mooie mensen onmoet en natuurlijk dat jij en Lian weer veilig terugkomen met een rugzak vol bagage.
  19. Rachel woodhall:
    23 april 2017
  20. Marcel & Martine:
    24 april 2017
    Noah (en Lian), heel veel succes, mooie ervaringen en veel plezier toegewenst! Zijn benieuwd naar de eerste mooie verhalen. Goede reis morgen (en woensdag).
  21. Rick:
    24 april 2017
    Zet m op kanjer! Wat een reis en wat een ervaring ga je op doen zeg. Geniet ervan en wij uit Hilversum zullen je blog lezen met veel plezierig en vast momenten met jaloezie ;-)